Forum Twórców - Leandor


#1 2009-09-12 18:53:29

Itrin

Twórca Gry

Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 6
Punktów :   

Nasze wyobrażenie świata

Powitać   Z tej strony Itrin.

Jeszcze się nie znamy, ale poznamy. Na początek z błogosławieństwem Libiany pozwolę sobie zarzucić ważnym tematem, czyli zaczynamy od ogółu do szczegółu.

Pokrótce – opisujemy nie jak widzimy krainę a cały świat. Chodzi mi o to, że łatwiej ustalić pewne rzeczy, gdy z chaosu pokażą się lądy, morza i tym podobne bzdety. Trzeba sobie odpowiedzieć na parę pytań typu ile mamy mieć krain, czy jesteśmy w stanie wojny, jakie rasy, klimat doby czy zły?  Bogowie istnieją i wpływają na ludzkie życie, czy są to po porostu nazwy, które nic ze sobą nie niosą tylko tyle, że są?

Bardzo ważne jest też na początek określenie jakiejś polityki , bo to też potem ułatwi, a nie strzelanie w ciemno i od sasa do lasa.

No i jeszcze jedna sprawa… jakiś zarys fabuły… Np. co chcemy w pierwszej erze. Drowy wychodzące z podziemi?  Wojnę? Zarazę? Jakieś polityczne gierki? Fajnie od czegoś zacząć.

No to czekamy na propozycje. Mam nadzieje, że coś nam z tego wyjdzie.


A! I w miarę możliwości wprowadźcie jakiś ład typu
ilość krain: 4
klimat: tolkienowski, sapkowski, albo jakoś bardziej szczegółowo opisany
rasy: rasy takie a takie
Będzie to bardziej przejrzyste

Offline

 

#2 2009-09-12 19:03:45

Nrev

Twórca Gry

7483203
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 9
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Z ilości krain ja to widzę tak:
1. W stanie wojny, wszystkie krainy rywalizujące z sobą
2. Jedne Państwo złe, bardzo złe NPC, kierowane przez wyznaczonych ludzi
3. Neutral, każdy jak chce to prowadzi wojne, bawi się itd.
4. Sanktuarium - pokój i równowaga przestrzegana

Klimat:
-Jeden wielki mix wszystkiego. Bogowie biorą udział w grze, można ich prosić o pomoc i dostać błogosławieństwo/wsparcie, na upartego czasem może się pokazać Awatar takiego boga.
-Fabułę bym zaczął od jakiejś Zarazy, która skądś się wydziela albo ktoś ją podrzuca.

Rasy:
-Ludzie
-Orkowie
-Krasnoludy
-Elfy
-Jaszczuroczłeki
-Wilkołaki | Wampiry (<Naturalni wrogowie, tylko dla upoważnionych osób)
-Nieumarły (<Właściwie przesrane prawie u każdego, tylko dla upoważnionych osób - idee rozpisze w innym temacie)
-Gnom | Goblin (<Naturalni wrogowie)

Klasy:
+Wojownik:
-Łowca
-Łucznik
-Berserk
+Paladyn:
-Obrońca
-Fanatyk
-Święty
+Mag:
-Elementalista
-Iluzjonista
-Nekromanta
+Złodziej:
-Kieszonkowiec
-Oszukaniec
-Włamywacz
+Rzemieślnik:
-
-
-
+Artysta
-Bard
-Tancerz
-Malarz


Mniej więcej jakoś to wszystko poupychałem

Ostatnio edytowany przez Nrev (2009-09-12 19:09:18)

Offline

 

#3 2009-09-12 19:05:23

N-Ash

Twórca Gry

11533700
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 10
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Ok więc ja widzę to tak:

Ilość krain: 3
- Główna (Główne miast, startowa)
- Sojusznicza (Trochę inne przedmiot w sklepach niż w głównej, inna arena.)
- Wroga - Stricie Fabularna

Klimat: Wszyscy chcą uniknąć Heroic Fantasy i unormalniają gry do bólu. Klimat jak z Forgotten Realms, a jak! Cień zła, złe kulty, epickie stwory, artefakty. Nie neguję oczywiście graczy lubiących popijanie winka przy kominku niż mordowanie setek tysięcy gobliniątek.

Rasy:
Standardowy zestaw + Rzadkie rasy na wymarciu jacyś ShapeShifterzy, Dragonkini, Mieszańce z potężnymi istotami.


TO wszystko ^^

Offline

 

#4 2009-09-12 19:12:34

Nrev

Twórca Gry

7483203
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 9
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

@N-Ash
Też nie chciałbym krępować postaci sznurem, możemy zrobić jakiś Power-Gaming, co nam szkodzi? 5 NPC na raz? Będzie zabawniej, lekkie ograniczania będziemy mogli wprowadzić w PvP, ale niech też jeden się obije o ścianę, przeleci 4m nad ziemią i niech się leje dalej.

Offline

 

#5 2009-09-12 20:28:26

N-Ash

Twórca Gry

11533700
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 10
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

@Nrev
Właśnie. W końcu to FANTASY a nie nasza rzeczywistość. Ale nie przeholujmy. Żadnego rozbijania głową ścian i odrywania głów gołymi rękoma. Nie będzie tak jak na starych sesjach d'n'd ehh... Aż łezka się kręci w oku. Nie gracz poczuje klimat i to że on jest bohaterem a nie biernym obserwatorem.

Offline

 

#6 2009-09-13 11:45:01

Itrin

Twórca Gry

Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 6
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Dobra.. widzę, że już mogę strzelić mały komentarz.

Odpowiedzcie sobie na pytanie czy lecimy schematem, czy tworzymy coś zupełnie innego? Chodzi mi tu głownie o 3 krainy. Strasznie oklepane W szczególności 2 się sprzymierzają, a jedna broni. Można by pomyśleć nad czymś innym. Ja osobiście zastanawiałam się nad zaczerpnięciem z Keralinu (chyba dobrze pamiętam nazwę), gdzie świat był podzielony na naziemny (w tym jakieś stepy, lasy, góry - zamiast miast) i podziemny, gdzie mieszkały złe, mhoczne i w ogóle niedobre drowiki, które knuły jak przejąć naziemny biznes.

Jeszcze jedna rzecz, o której trzeba pamiętać, że jeśli gra ma mieć więcej niż 1 erę to trzeba zacząć od czegoś małego i era po erze rozwijać świat i dążyć np do jednej wielkiej rozróby. Zwykle też grę się zaczyna "spokojnie", od jakiegoś wydarzenia, choćby intrygującej plotki, a dopiero potem wojna, zaraza i tym podobne.

Nie warto wykorzystywać wszystkich pomysłów na raz... spokojnie - jak dobrze się to wszystko rozegra to zdążymy i z tym i z tamtym

Dalej...

Podoba mi się pomysł z zaczęciem od zarazy Było by to świeże i intrygujące. Można by to trochę zmodyfikować... Powiedzmy, że drowiki zatruły by wodę i już mamy zarzewie wojny (która wybuchła by pod koniec ery, bo zazwyczaj kończą się one jakimś "wykrzyknikiem"), albo zacząć od wręcz masowych mordów i polowań na wampiry i wilkołaki (które juz same ze sobą toczą odwieczne wojny) i kierować fabułę na wypowiedzienie wojny ludzie vs "mroki" (wampiry i wilkołaki się jednoczą plus zbierają popleczników to tu to tam, bo nikt nie powiedział, że pasjonujące są wojny między państwami, kiedy dla odmiany można zrobić wewnętrzną). Co erę można by się posuwać o krok dalej, podzielić to na jakieś poziomy i w końcu dojść za 3-4 razem do punktu kulminacyjnego, albo cały pomysł strzelić w jednej erze, ale fajnie było by wiedzieć co będzie dalej

Zbliżając się ku końcowi.. brutalność, realizm - tak, epicyzm nie. Już wyjaśniam dlaczego na innych grach tego się unika. Rozwiązanie jest banalne - epicyzm szybko wyrywa się spoza kontroli. Po karczmie latają cuda nie wida, jeden gracz wybija 10 innych (najlepiej jednym cięciem) etc. Choć... można by zrobić jakiś dział, krainę, spelunę czy cokolwiek podobnego, gdzie granice realizmu z epicyzmem będą zatarte, ale zwykle wystarczają raz na jakiś czas brutalne sesje w tym klimacie, aby gracze byli zadowoleni, a z drugiej strony nie bali się, że wpadnie do karczmy jakiś drab, podejdzie do niego i bez ostrzeżenia wsadzi mu nóż w plecy. Pamiętajcie, że gracze przywiązują się do swoich postaci!

I na koniec rasy - drobniutka sugestia po latach grania. Fajnie było by wywarzyć rasy złe i dobre oraz dać takie, które ładnie będą się komponowały w jedno. Unikać zwierzyńca i nawet te tz prestiżowe dobrze przemyśleć. Ok, można by ładnie wlepić wątek walk wampirów vs wilkołaków, ale gnomów nie widzę. Ludzie nie umieją ich odgrywać.. potem lata Ci mała inteligentna wsza Ale npc?
A! I pamiętajcie, że nie ze wszystkimi rasami musimy wystartować na początek Zawsze można odkryć np Jaszczury.. coś na zasadzie, że z jakiegoś powodu wylazły z bagien i mamy coś w zanadrzu na następną erę.
Po prostu przypomnijcie sobie inne gry, jakie rasy sie podobały, jakie miały wzięcie i jakie - co najważniejsze - umiały być odgrywane.


Uf.. ale się rozpisałam. Wiem wiem - tylko marudzę ;P

Offline

 

#7 2009-09-13 14:29:04

N-Ash

Twórca Gry

11533700
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 10
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Nie zgadzam się z tobą. Każda gra dąży do unormalniania systemu, to do cholery FANTASY! Puść wodze i daj stworzyć artefakty, potężne stwory i herosów, a nie zgraje wieśniaków którym każą siedzieć w karczmie albo robić przedmioty. Niech gracz poczuje fantasy i się wkręci w gre, a nie znudzi zaraz po log-onie. Do pilnowania tego powinien być MG i STRAŻ w karczmie by się nie bili, do tego będzie arena, albo sesja z MG.

Rasy dobre i złe. Ok.

I nie kopiujmy innych światów, wymyślmy coś swojego, nie pożyczonego od autora książki, filmu, gry.
Dlatego twoja koncepcja świata mi się nie podoba.

PS a i 1 się nie broni, tylko atakuje, wywiera wpływ na krainy sprzymierzone i jest zagrożeniem. Fabularnie była by dużo sprawniejsza od przymierza.

Offline

 

#8 2009-09-13 14:58:09

Nrev

Twórca Gry

7483203
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 9
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Lekki epicyzm może? Nie mówię o wyrywaniu głów, ale ustalmy tak, ludzie którzy będą grali są niezwykli w swoim fachu, nie jakiś zwykł człowiek/wieśniak/farmer, samo to że on gra i jest Wojownikiem to daje mu wyższość nad zwykłym plebsem (NPC), hm? Ale jeżeli mamy dwóch graczy to są oni sobie równi, ale mogą walczyć trochę w bardziej efektywnym stylu, większa prędkość/odporność/czary/siła itd. Żeby nam człowiek po jednym ciosie w splot się nie załamał.. albo po tym jak dostanie kulą ognia? Realizm wymaga na ból, który nie pozwoli mu się ruszać z miejsca - to znaczy, że jak Mag kogoś walnie to już 100% po nim? Co zrobić? Wywalić Magów i wszystko spokrewnione? Nie - dać trochę luzu z realizmem, jak ktoś dostanie z kuli w łape, niech już nie używa tej ręki albo używa jej mniej. <Trochę zakręciłem z tym

2 rasy na początek - Dobre/Złe, ok

Jeżeli nie chcemy kopiować to jesteśmy udupieni, bo wszystko już kiedyś było. Zacznijmy od Drowów schowanych pod ziemią, którzy zaczynają rozsyłać zarazę, aby zawładnąć "światem słońca", wątek poboczny może być związany z Wojną Wilkołaków i Wampirów, już mamy dwa rozwiązania dla graczy - wcielić się w łowcę, albo szukać lekarstwa na zarazę

Offline

 

#9 2009-09-13 16:34:34

Itrin

Twórca Gry

Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 6
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Ej ej... spokojnie. Może to i fantasy, ale jednemu się pozwoli na jakiś talizman chroniący przed magią to kolejny zacznie latać z samonaprowadzającymi się pociskami i gdzie tu zabawa? Mało tego zacznie się od palca, a skończy na ręce. Co innego przymykać na coś oko, co innego puścić graczy na zasadzie a niech robią co chcą.

No i wiadomo... to o czym mówisz Narev to nie jest lekki epicyzm. To normalne, bo inaczej po jednym strzale 99% by padła Od tego są punkty życia, krytyki i tym podobne, ale to NIE temat na mechanikę fabularną. Jeszcze przyjdzie czas na spisanie tego i powiem szczerze przydał by się do tego jakiś fanatyk, bo to są rzeczy trudne.

PS a i 1 się nie broni, tylko atakuje, wywiera wpływ na krainy sprzymierzone i jest zagrożeniem. Fabularnie była by dużo sprawniejsza od przymierza.

Tego to ja nie bardzo rozumiem.

I na koniec przypominam, że jesli chodzi o fabułę to trzeba mieć jakieś asy w rękawie, bo jak nam fabuła obumrze to klapa, dlatego zaczynanie od czegoś co może być punktem kulminacyjnym to strzał samobójczy. Nie mówię teraz zaraz natychmiast napiszmy wszystko, tylko po tym jak już będziemy mieli dobry szkic to założy sie następny temat z pomysłami jak można rozwinąć naszą historię.

EDIT

A! i zapomnialam...
To wolimy krainy i budować teraz fabułę na około nich, czy stworzymy je, ale skupimy raczej się na jednym państwie? I w jego obrębie zaczniemy budować fabułę?
Ja testem za tym drugim rozwiązaniem. Potem będzie można ładnie wpleść nowe rasy, zrobiś wyprawy by poznać nowe państwa i w ogóle dużo można z tym zrobić

Ostatnio edytowany przez Itrin (2009-09-13 16:37:48)

Offline

 

#10 2009-09-13 17:11:52

Libiana

Administrator

2701706
Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 74
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Więc teraz nastała chwila grozy, czas na moje zdanie w tej kwestii.

Zacznę od epicyzmu, który - jak widzę - wywołał spore zamieszanie. Mam do Was jedno proste pytanie - jeśli ktoś przyjdzie z zamiarem grania prostego wieśniaka, który żyje poza miastem, nie wtrąca się w sprawy polityczne i nie posiada żadnych super mocy oraz wielkich umiejętności, czemu mamy mu tego zabraniać i narzucać posiadanie cudownej ach och postaci, która będzie zabijała 10 NPC w minutę?
Jestem na nie, jeśli chodzi o tonę artefaktów, super cudownie wielkie umiejętności i mega gigantyczne stwory, nie wiadomo jak silne. Fantasy nie oznacza "huzia na Józia, idziemy zabić zgraję behemothów i zabierzemy sobie magiczne trofea". Część użytkowników będzie chciała odgrywać normalne postacie, żyjące w mieście, zadowolone z tego - umożliwmy im to. Jeśli ktoś będzie chciał wyzwań, przygód - proszę bardzo, przecież im też nie zamkniemy drogi. Po to rozmawiamy tutaj, żeby obrać fabułę, która umożliwi każdemu wybranie takiej postawy, jaka będzie mu pasowała.

Przyznam szczerze, że moja wizja świata była niezbyt określona - zależało mi na utarczce dwóch grup społecznych lub nacji, stąd podoba mi się pomysł z zarazą, rozwijającą się przecież, która w końcu doprowadzi do sporów między krzywdzącymi a pokrzywdzonymi. Dlatego zostałabym w 1 Erze przy jednym państwie i ewentualnie jakieś pobliskiej wysepce czy dwóch, dla urozmaicenia rozgrywki - wiadomo, wyprawy, odkrycia, tam już nawet zgodzę się na jakiegoś potworka silniejszego, jeśli dostanę słuszne argumenty.
Stworzenie teraz jednego podzielonego lub będącego jednością państwa lub dwóch równorzędnych płaszczyzn da nam możliwości rozwoju na przyszłość, dlatego zostańmy przy tym.
Rasy? Podoba mi się, będzie pasowało idealnie do całości, w końcu rasa nie świadczy o tym, czym kto będzie się zajmował (wybór klas i podklas na pewno musi być w tym wypadku bogatszy, aby nie latały np. same elfy-łucznicy i ludzie-wojownicy), a zostawi to też otwartą furtkę na przyszłość.

Martwi mnie tylko Wasze podejście odnośnie wilkołaków i wampirów - jestem naprawdę na nie, jeśli chodzi o te rasy - ludzie nie mają doświadczenia w prowadzeniu takich postaci, stanowią ogromny problem i jak na moje oko to tylko MG mogą sobie na coś takiego pozwolić. Innymi słowy - won mi z tym, bo nie przekona mnie do tego nikt. Gdy uzgodnimy wspólnie szkic świata i sytuację początkową, proponuję podyskutować na temat ras, jakie mogą w takim świecie istnieć.

Mam nadzieję, że przynajmniej skrótowo ugryzłam każdy wątek. Jak nie - uzupełnię wypowiedź.


http://images37.fotosik.pl/25/b58188f3f263b196.gif

Offline

 

#11 2009-09-13 17:18:39

Nrev

Twórca Gry

7483203
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 9
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Nrev*, nie Narev xD
Do epicyzmu - właśnie w tym sęk, że nie mamy chyba nikogo, kto by był fanatykiem DnD i by mógł pilnować takowe Karty Postaci, więc trzeba znaleźć sposób na wplątanie PowerGaming-u. Jeżeli damy palec, a wezmą rękę, nam zostaje amputacja i będziemy wiedzieli, żeby nie robić tego na przyszłość. Ale to na później.

Moim zdaniem zajmijmy się mocno fabułą:
Proste rozwiązanie:
Na całym globie woda zostaje zatruta przez Drowy, a w mieście <X, blisko lasu czy czegokolwiek> panoszą się potwory, niewiadomo jakie, trzeba zrobić dochodzenie po śladach krwi, zmasakrowanych ciałach itd. < my wiemy o kogo chodzi z tymi potworami, gracze jeszcze nie, a jak dojdą do tego sami to od razu fabuła ruszy w przód.

Jeszcze taki pomysł:
Niech pierwsze ery przewijają się dość szybko, a  z czasem jak dojdzie więcej graczy - wolniej. Jeżeli początkowi gracze wybiorą za rasę Drowa - czemu nie, niech się śpieszy, bo jeżeli podążymy Fabułą Zarazy i wytępimy Drowy, to raczej później nie będzie szansy na zostanie jednym

EDIT:
WAMPIRY I WILKOŁAKI
No dobra, wojnę będą prowadzić MG, a W&W będą tylko NPC, nie sterowane przez graczy. JEŻELI, jeżeli któryś gracz się wykaże rozsądkiem w czasie sesji z serii "Łowcy", to chyba będzie można mu podarować ten "dar" w praniu?

Ostatnio edytowany przez Nrev (2009-09-13 17:22:45)

Offline

 

#12 2009-09-13 17:29:49

Itrin

Twórca Gry

Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 6
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Wiesz co Moja Droga?

Pozwól na Wilkołaków i Wampiry, jeśli podoba Ci się wojna wewnątrz państwa W końcu MG mogą poprowadzić npc i fabułę przeciw graczą to raz, a dwa ludzie mają doświadczenie, które pewnie trzeba będzie umiejętnie ograniczyć, ale to się da zrobić. Mało tego od czegoś są rasy prestiżowe i zaufaj mi - tak samo jak Ci mówiłam, że 1-2 dobre, klimatyczne drowy urozmaicają grę połowie krainy, tak samo rola Wampira osadzona na odpowiednich barkach (nawet jeśli będzie to jedna jedyna ze względu choćby na ich rzadkość) może nieźle namieszać, nawet jeśli będzie to postać na odstrzał. Gracz będzie musiał się z tym pogodzić, albo inaczej... Będzie wiedzieć co go czeka i od jego inwencji będzie zależało czy przeżyje, czy nie.


EDIT

Nrev*, nie Narev xD

Soooorki!

A! Weźcie mnie nie wkurzajcie i nie zakładajcie, że drowy wytrujecie Niech gracze pokażą czego chcą i niech się wykażą. Może dojść do tego, że drowy opanują świat naziemny To mogło by być nawet ciekawsze, że choć raz to Ci źle choć przez erę górują.

To raz, a dwa - sugeruje nie całą wodę, a stopniowo zaczynając od jakiegoś źródełka, fontanny... a najlepiej dać drowikom trochę się pogimnastykować z tym, a nie kłaść im na talerzu rozwiązanie

Ostatnio edytowany przez Itrin (2009-09-13 17:35:44)

Offline

 

#13 2009-09-13 17:38:33

Libiana

Administrator

2701706
Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 74
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Z doświadczenia wiem, że pozwalanie na PG kończy się zawsze źle, dlatego chowa się wszystkie palce zamiast dać sobie odciąć rękę. Jeśli ludzie trafią się na tyle rozwinięci w tej materii (czyt. fantasy), sami uznają to za niepotrzebne lub będą umieli to wykorzystać jak należy, ale wyjdą sami z taką prośbą lub my damy poszczególnym jednostkom po obserwacjach, chociaż wyróżnieni zazwyczaj dostają szajby po jakimś czasie.

Itrin, Kochana... jeśli posady Wilkołaków i Wampirów zostaną pod ścisłą kontrolą i dostaną je osoby zasłużone, które będą w stanie umiejętnie tym grać - mogę się zgodzić. Ale broń Boże dawać je przypadkowym, bo ukręcę łeb. Rozumiem, że to urozmaicenie, w tym wypadku mogę zaufać, ale spod kontroli raczej nie wypuszczę tego, przynajmniej dopóki nie zobaczę, że zostały wybrane odpowiednie osoby.

A odnośnie Drowów - jeśli ktoś ma zamiar zabić je na dzień dobry to ześlę na Was lawinę i wszystkich pozabijam, o! Szczerze mówiąc, w grach brakuje mi tego czystego zła. Ten ogromnej potęgi "ciemnych mocy", czemu mamy je unicestwiać? Dajmy im rządzić. Pokażmy, że dzięki temu może być w krainie ciekawiej. To mistrzowie intrygi, powolnych akcji, które zbierają ogromne żniwo - dajmy im się wykazać.


http://images37.fotosik.pl/25/b58188f3f263b196.gif

Offline

 

#14 2009-09-13 17:39:42

Nrev

Twórca Gry

7483203
Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 9
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Zależy ILE osób będzie chciało być Drow-em, chyba że MG będą to prowadzić, a z tym przejęciem świata przez Mhrocznych trzeba poczekać na grupkę śmiałków, która zdobędzie się na podróż do podziemi - jeżeli dadzą radę to dobrze, a jak wszyscy polegną to źle xd

Offline

 

#15 2009-09-13 17:48:50

Itrin

Twórca Gry

Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 6
Punktów :   

Re: Nasze wyobrażenie świata

Patrz Keralin, który upadł tylko dlatego, że w pewnej chwili Team miał życie prywatne i porzucił grę. Tam drow był drowem i było ich dużo. Ciągnął np fakt, że śmiałkowie schodzący do podziemi mogli zostać schwytani mechanicznie, co równało się z tym, że i tak i fabularnie zostawali niewolnikami.
Trafiali na targ, drowik kupował sobie takiego (im wyższy poziom tym wyższa cena) i robił z nim co chciał plus dodatkowo miał bodajże co reset trochę kasy z takiego niewolnika.. Żeby Wam nie skłamać chyba co główny, nie co każdy. Było to tłumaczone tym, że taki niewolnik zarabia na drowika. I to było naprawdę fantastyczne...
Jedna jedyna gra, gdzie zamiast X wysypek całość skupiła się na jednym państwie, ale podzielonym i fabularnie i mechanicznie na miasto i tunele. Wspaniale się grało, ale nigdy potem z czymś takim się nie spotkałam. Myślę, że warto z tego zaczerpnąć i dostosować to do naszych potrzeb.


Libiana, skoro brak Ci zła to przepraszam Cię bardzo - wolisz Wilkołaki i Wampiry, które bądź co bądź są grywalne, czy gobliny? Tamte można odgrywać prawie jak normalnego człowieka, a te? Potem Ci biega takie małe inteligentne coś, ktore nie daj boże mówi perfekt we Wspólnym. No sory

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sikalafo.pun.pl www.galaktyczny-football.pun.pl www.kohorta.pun.pl www.juvent.pun.pl www.nar.pun.pl